12.10.2010

MASCUS РОЗШИРЮЄ СВІЙ ОНЛАЙН-БІЗНЕС В ІТАЛІЇ ТА ІСПАНІЇ

Mascus, електронний ринок уживаної важкої спецтехніки, б / в вантажівок та інших транспортних засобів, підписав ліцензійні угоди зі своїми партнерами в Італії та Іспанії.

Mascus підписав в Італії угоду з міжнародним мультимедійним видавничим домом, RCS MediaGroup. Діяльність RCS Media Group поширюється на видавництво газет, журналів та книг, радіомовлення, нью-медіа, а також цифрове та супутникове телебачення. Компанія зберігає лідируючу позицію в сфері видавництва щоденних газет під такими брендами як Corriere della Sera та La Gazzetta dello Sport. У секторі тематичної реклами RCS Digital оперує такими процвітаючими виданнями як TrovoLavoro.it (працевлаштування), TrovoCasa.it (нерухомість) та Automobili.com (автомобілі).

Партнером Mascus в Іспанії стала ще одна провідна мультимедійна група, Vocento. Vocento представлена у всіх інформаційних та розважальних сферах, зокрема, у видавництві газет, додатків, журналів, теле, радіо та аудіовізуальної продукції, кінопрокаті та в Інтернет-послугах. Mascus Іспанія планує функціонувати спільно з автомобільним порталом Vocento - Autocasion.

- Італія та Іспанія відносяться до п'яти провідних країн Європи в плані розміру ринків, що спеціалізуються в галузі будівельної, сільськогосподарської, комунальної, транспортної, лісозаготівельної та складської техніки. Саме тому, ствердження в цих країнах має таке величезне значення для Mascus як в Південно-європейському регіоні, так і в Європі в цілому, вважає Фредрік Ларссон, Генеральний Директор Mascus.

На сьогоднішній день Mascus нараховує величезну кількість клієнтів з 42 країн і понад 1 200 000 відвідувачів щомісяця. Зареєстрований на Mascus неймовірно широкий товарний асортимент включає трактори, причепи, вилочні підйомники, екскаватори, вживані вантажівки, і це далеко не весь перелік. Компанія стрімкими темпами розширює свою діяльність в Європі, Північній Америці, Океанії та Південній Африці та має партнерів у 32 країнах по всьому світу.

- Концепція Mascus довела ефективність свого застосування в будь-якій країні земної кулі, і ми раді, що можемо розширювати свою міжнародну діяльність шляхом укладання партнерських відносин з гігантами медіабізнесу. Співробітництво з такими провідними медіа-компаніями, як RCS в Італії та Vocento в Іспанії надає Mascus можливість поширювати свою присутність на всю Європу на всіх основних мовах, додає Фредрік Ларссон.


Додаткова Інформація:
Фредрик Ларссон, Генеральный Директор, Mascus, tel. +358 50 314 2511,

Mascus є провідним ринком в галузі вживаного обладнання та транспортних засобів. Компанія розробляє та постачає Інтернет-послуги та інструменти, що допомагають підвищити ефективність ринку вживаного обладнання. Вебсайт Mascus представляє понад 3500 виробників і дилерів спецтехніки в якості своїх рекламних клієнтів, та більш ніж 100.000 виставлених на продаж одиниць важкої техніки. Зареєстрований асортимент уживаної техніки включає вживані вантажівки, автонавантажувачі, причепи, екскаватори і трактори. Наш електронний ринок тепер доступний на 35 мовах.
Mascus є торгівельною компанією Корпорації Alma Media.

Коротко про Alma Media
Корпорація Alma Media являк собою прибуткову міжнародну компанію, зосереджену на перспективах газетного бізнесу та Інтернет - послуг.

Примітки для редакторів:
Матеріали для преси та фото:

Англійська www.mascus.com/press

Загальна інформація про пресу:

Більше інформації:
Поліна Брачков, Комунікаційний Менеджер Mascus,+ 358 50 381 49 45,

12.10.2010

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2008

2007